среда, 25 марта 2015 г.

Цікаві граматичні казки



Граматичні казки

Легко і природно запам’ятовується парадигма дієслова to be на мотив знайомої та улюбленої дитячої пісеньки «У лісі народилася ялинка».
I am, you are, he is, she is,
It is, we are, you are.
They are, I am, you are, he is,
She is, it is…That’s all!
   Виконуючи цю пісеньку діти показують на себе (на хлопчика, дівчинку, групу учнів, різні предмети).
 
  Казка  Правильні та Неправильні дієслова.
За давніх-давен у царстві Граматики Англійської мови жили-були дієслова. Деякі з них називалися правильними. Вони все любили робити за правилом. У минулому часі до них додавалося закінчення – ed. І одразу всім було зрозуміло, що це дієслово минулого часу. А інші дієслова у минулому часі не мали закінчення –ed. Все у них виходило не так, як у Правильних , дуже оригінально, і за це такі дієслова стали називати неправильними. Адже ніяким правилам вони не підпорядковувалися. Одного разу виникла між Правильними та Неправильними Дієсловами серйозна суперечка.
         - Дивіться, як зручно! – хвалилися Правильні Дієслова. – Додав закінчення  - ed- і ось вам форма минулого часу!
         Особливо були задоволені дієслова : to likeliked – подобатися та to loveloved – любити.
         -А у нас зате всі форми різні!- не поступалися Дієслова: to taketook – брати, to beginbegan – починати, to dodid – робити, а також деякі інші.
         - Усе у вас нудно, ніякого польоту фантазії. А у нас стільки різноманітності. Що навіть не запам’ятаєш одразу!- раділи Дієслова: to flyflew – літати та to drawdrew – малювати.
         - Від цього в учнів стільки клопоту! Та нічого, зате й ми запам’ятовуємося краще.
         - Ні, нас легше запам’ятати. Адже є правило, - не піддавалися Правильні дієслова. – А ви не підпорядковувалися ніяким правилам, ніякому порядку. І довго би ще вони сперечалися, як би їх не примирив Минулий час.
         - Усі ви однаково потрібні в мовлені,- пояснив він суперникам. - Правильні дієслова учень запам’ятає одразу, знаючи правило. А Неправильні  … нічого, пройде час, попрацює – і теж знатиме на пам'ять. Не сваріться, будь-ласка, без Вас аж ніяк не можна.
         Так і примирилися Правильні та Неправильні Дієслова. Знають – не обходяться без них ті, хто вивчає англійську мову.

         Як домашнє  завдання прошу школярів намалювати ілюстрацію до прослуханої казки. 

Цікава англійська

Christmas is coming!!!


Наближаються новорічні свята... У всіх радісний настрій, всі готуються до приходу чогось нового і гарного. Я думаю, що не помилюся, якщо скажу, що для більшості українців Новий рік та Різдво - це найулюбленіші свята. Цікаво, а як йдуть справи з подібними торжествами на Туманному Альбіоні? У Сполученому Королівстві традицій, ритуалів, прикмет і іншого, пов'язаного із зимовими святами, напевно, більше, ніж у всій Європі. Причому є традиції старовинні, і відносно юні, але такі, що вже встигли міцно укорінитися в надрах британського менталітету.

пятница, 20 марта 2015 г.

Виховний захід з англійської мови на тему: " Cinderella "


 Мета: Підвищення мотивації до вивчення іноземної мови ,розвиток творчих здібностей студентів,комунікативних навичок;художньо-естетичного смаку.
     Обладнання: мультимедійний проектор,костюми,реквізити по сценарію(гарбуз тощо),музичний супровід
      Дійові особи: автор,Попелюшка,мачуха,батько  Попелюшки, дві   сестри,фея,принц,король,паж, глашатай,лорди,леді.
Декорації змінюються за допомогою мультимедійного проектора.На задньому фоні позначається місце дії- палац(зображення зали)та дім Попелюшки(зображення каміну).
В якості музичного супроводу – музика з радянського мультфільму «Попелюшка»(мінус до пісні Попелюшки у викон. Л.Сенчіної) , з мюзиклу «Золушка» (мінус до пісні у виконанні Ю.Мавріної), фрагменти з класичних творів та звукові ефекти 
 Хід проведення:     
Розпочинається вистава зі вступного слова вчителя та підготовленої студентами презентації,яка включає зображення цікавих фрагментів з репетицій,фото дійових осіб,тощо. 
СЦЕНА 1.- кімната в будинку(зображення каміну). Лунає музика з мультфільму «Попелюшка»,запрошуючи глядачів до перегляду вистави.
Narrator. Once upon a time in a fare way land there was a widower who married a proud and haughty woman as his second wife. She had 2 daughters, who were equally vain. By his first wife, he’d had a beautiful young daughter, a girl of unparalleled goodness and sweet temper. Her name was Cinderella.
Cinderella.( підмітаючи підлогу й витираючи пил) Oh, my stepmother and sisters don’t love me. I have to sleep in the dusty fireplace next to the cinders. That’s why they named me Cinderella. They say “Do this and do that!” And I work day and night. I’m so tired!.. I’ll go and have a little rest.
Sister1(їсть цукерки й спостерігає,як Попелюшка прибирає кімнату) А rest indeed! What do you think Mum clothes you for? Just for rest? Now get on with your work. Hurry up!
Sister2 Cinderella! I feel cold! Get me a shawl! Put it round my shoulders! Now get around with your scrubbing!
Stepmother. Oh, my  dear daughters! I have such wonderful news!.. Cinderella, what are you doing here? Have you already cooked meals, scrubbed floors, washed dishes?!!
Sister1 Go away! Don’t stand here! Your clothes look like dirty diapers!
Sister2 Your face looks like a bucket of mud!
Stepmother Go away, stupid. And don’t dare to rest!
Father. Oh, my poor daughter!… They are very horrid to Cinderella! They don’t let her have any nice food or pretty clothes! Her life is awful! She’s only a servant in our home.(Звертається до мачухи) You promised to be a good mother for Cinderella. But now I see you don’t love her, you don’t love me…
(Мачуха та батько виконують  пісню – на мотив «Ти ж мене підманула…»)
Did you promise that on Monday
We will go to the Subway
I have come and you’re not here
What had happened with you, dear? 
You’re my love and you’re my soul
You betrayed my hopes at all
Come again and I’ll forgive
You’re the only I believe
And on Tuesday you suggested
We will travel to Manchester
I have come and you’re not here
What had happened with you, dear?
You’re my love and you’re my soul
You betrayed my hopes at all
Come again and I’ll forgive
You’re the only I believe
And on Wednesday I was hoping
We will come together shopping
I have come and you’re not here
What had happened with you, dear?
You’re my love and you’re my soul
You betrayed my hopes at all
Come again and I’ll forgive
You’re the only I believe
Did you promise that on Thursday
We will go to the birthday
I am here and you are there
What had happened with you and where?
You’re my love and you’re my soul
You betrayed my hopes at all
Come again and I’ll forgive
You’re the only I believe

среда, 18 марта 2015 г.

Ігри на уроках англійської мови

Гра - особливо організоване заняття, що вимагає напруги емоційних та розумових сил. Гра завжди передбачає прийняття рішення - як діяти, що сказати, як виграти? Бажання вирішити ці питання загострює розумову діяльність граючих. А якщо підліток при цьому говорить іноземною мовою, це відкриває багаті навчальні можливості. Діти над цим не замислюються. Для них гра перш за все - захоплююче заняття. Цим вона і приваблює вчителів, в тому числі і вчителів іноземної мови. У грі всі рівні. Вона посильна навіть слабким учням. Більш того, слабкий з мовної підготовки учень може стати першим у грі: винахідливість і кмітливість тут виявляються часом більш важливими, ніж знання предмета. Почуття рівності, атмосфера захопленості й радості, відчуття посильності завдань - вівсі це дає можливість хлопцям подолати сором'язливість, що заважає вільно вживати в мові слова чужої мови, і благотворно позначається на результатах навчання. Непомітно засвоюється мовний матеріал, а разом з цим виникає почуття задоволення - «виявляється, я вже можу говорити нарівні зі всіма».
Гру так само розглядають як ситуативно-варіативної вправу, де створюється можливість для багаторазового повторення мовного зразка в умовах, максимально наближених до реального мовного спілкування з властивими йому ознаками - емоційністю, спонтанністю, цілеспрямованістю мовного впливу.

вторник, 17 марта 2015 г.

Вас вітаю!

Добрий день!Вітаю Вас на своєму блозі.Тут Ви можете знайти розробки моїх власних уроків.На яких я використовую новітні способи навчання.Дуже люблю використовувати ігрову діяльність.